torsdag 5 maj 2011

Igår fick jag veta att ja ska åka till Perstorp på söndag... Kul va? NOT! Vill jag inte alls! Sitta och köra dit helt ensam och sen hem igen på måndag morgonen. De ville tydligen inte åka buss med alla resväskor nu helt plöstligt. Jag svarade dock aldrig på om jag hade lust att komma och hämta dom, jag ska bara "mhmn" . Så Jesse skicka ett sms till mig senare in på dagen och frågade om jag gick med på att hämta dom, jag svarade inte på de heller hihi.

Igår måste jag ha varit nått otroligt trött, skulle laga mat, skala potatis ställde grytan på plattan sen gick jag in i sovrummet för att hämta nått, men jag somnade som en stock på sängen, vaknade ca tre timmar senare. (nej jag satte aldrig på plattan) sen gick jag och la mej halv tolv igen, somnade som en stock och vaknade inte förän halv elva idag!!! Så jag lär ju ha varit riktigt trött. För annars går jag ju upp klockan sju när klockan ringer, men den har jag inte ens hört idag. Men de är bra, då är jag utvilad idag.. Hmn, eller inte, kunde lätt gå och lägga mig och sova igen, är fortfarande så trött så de bränner i ögonlocken.

Fick lampa i  hallen igår oxå :) Och Jesse fick lampa i sitt rum oxå, tack papsen :) . Sen satte han även i magnetlås i EN av garderoberna i hallen, jag tycker han kunde ha gjort dom allihop, för jag har inte tålamod till sånt, jag har försökt, jag blir vansinni och vill rycka av mig håret.

Nej nu ska jag gå och dammsuga och diska kanske och duscha, eller så sitter jag här ett tag till, vi får väl se vad de blir. Ha en trevlig torsdag.

xoxo Joanna

4 kommentarer:

  1. Ja men va roligt att åka så långt själv..NOT!!!

    SvaraRadera
  2. Har du svarat Jesse än? Eller väntar han fortfarande på svar? :)

    SvaraRadera
  3. Ä du me gravid? Då blir man trött :) hihi. Som dina systrar alltså. De lät som ja va de!!! Haha..

    SvaraRadera
  4. Bla bla bla... Va tråkit det e o läsa samma sak vecka ut o vecka in.... ;)

    SvaraRadera