onsdag 14 mars 2012

Lägger ner.

Ja nu lägger jag ner detta med bloggandet, och det gör jag med denna coolay bilden, så ni behöver ju inte kolla in min blogg nått mer.
Anledningen till detta är, jag har ingen aning om min blogg är låst för utomstående eller ej och om den inte är det har jag ingen aning hur jag låser den då det finns folk här i landet som jag inte vill ska veta vad som förbigår i vårt liv.
Jag har typ ingenting att skriva om nu mera, har har jag väl men som sagt vet inte om den är öppen för allmänheten eller ej, jag har inte tid, och jag tycker det är tråkigt!

Nu har jag städat, imorrn blir de slipning, å så får vi ved.

Roligt att ni läst och kommenterat min blogg :).

Tack och adjö!
Xoxo Joanna

3 kommentarer:

  1. Det va tråkigt..

    SvaraRadera
  2. Tack så mycke för den här tiden! Hoppas vi får höras i verkliga livet istället :)

    SvaraRadera