lördag 5 mars 2011

Idag har vi fått en dusch i lägenheten, badkaret står undanstoppat i förrådet :) , fina prima! Tack Röbbin för hjälpen :).
Har ett soffbord och ett jätte fult skrivbord ha ha ha , dörren är påhängd, behöver typ slipa den lite sen på med lite färg, gjort på ett klick!
Imorrn förmidda ska jag och Jessica och städa ut den gamla skiten så ny skit kan komma in :), sen på månda ska ja nog börja packa ihop mina grejer som jag har här, på tisdag ska jag jobba lite, och kanske köra bort mina grejer till lägenheten och på onsdag åker jag till Perstorp! Spännande va!? Hi hi.
Längtar nått så otroligt mycket tills vi har allt på plats!

Jag är hur hungrig som helst känner jag! Och har upptäckt jag blir hungrig runt midnatt varje kväll, är väl för att jag sitter och tuggar sönder läppen min och spelar, men då när jag blir hungrig så sent så ringer jag till Jesse och säger gonatt och går och lägger mej, måste ju sova så de blir morgon nångång så jag får äta ha ha.

Nej jag har inge mer att berätta mina små :)
Ha en trevlig lördag!
xoxo Joanna

2 kommentarer:

  1. Ja jag väntar fortfarande, e ju snart midda.. Vakna så vi kan städa nu!

    SvaraRadera
  2. Du kan ju måla skrivbordsskivan så kanske de blir finare .. ;)

    SvaraRadera