onsdag 2 mars 2011

Jag håller på att ta bort tapet från dörren som ska sitta till extra rummet... Jag kan ju säga att det är ett jäkla jobb! Den som satt dit den har använt en hel del klister!!! Sitter som berget i marken! Naglarna e avbrutna efter de! Usch för va folk ska förstöra!

om en vecka idag vid den här tiden sitter jag i Perstorp :) . Tjatar nog öronen av Jesse för att vi ska packa och städa så allt hinns klart skulle jag tro hihi.

Nu sitter jag här och har lite ont i magen känner jag, lite magknip på sådär, jobbigt tycker jag, hoppas de hinner försvinna innan jag ska hoppa under täcket och sova! För om de håller i sej somnar jag nog inte! Imorn är en ny dag, och MÅSTE upp halv tio för att titta på Legend of the seeker! Heligt! Får inte missas!!! Mitt nya favorit program, finns de en box med den serien vill jag ha den :D

Nej de va väl allt jag hade att säga tror jag.
Min lypsyl som jag köpte här om dan är underbar! :-D

Nej nu ska jag ta och ge mej, har inget att säga ändå.
Hej hej
Joanna

2 kommentarer:

  1. Ja visst e den serien bra!! Vilken säsong ser du?? Snygg kropp har han oxå ;)
    Får du bort allt på dörren då? Ska du slipa den sen?

    SvaraRadera
  2. Ja vet inte vilken säsong de är på, ja kollar ju på de dom visar på 6an varje morgon :) . Jag ska slipa dörren ja, eller Robin får slipa den med sin slipmaskin.

    SvaraRadera