måndag 14 mars 2011

Nu ser vår fin fina lägenhet ut som ett fin fint hem :) , helt nöjd e jag faktiskt! Hera trivs oxå, fast hon är nog mest glad över att hon slipper åka bil! Stackarn fick panik i Skövde när de svängde så så hon skrev, bet Jesse och pissa på sej , stackars liten :(.

Och Jesse han har nu bott i Hagfors ett dygn, och vet ni vad? Han har redan fått jobb!! :D Han är överlycklig! Bodde i Perstorp i typ fyra år och inte fått ett riktigt jobb, så flyttar han hit och får ett direkt! Glad för hans skull!

Har nyss ätit vår första måltid i nya lägenheten oxå, tacogratäng blev de, de va super gott men oj så mätt jag blev! Sprick färdig!

Imorn ska jag arbeta några timmar oxå, och en tekniker skulle komma hit och koppla in internet och telefon så de fungerar som de ska, och så ska dom byta lås i dörren! Då får vi hela tre nycklar! Nu har vi ju bara två :). Så då mamma får ni en nyckel, snäll ja är va? :D.

Nej nu ska jag gå och duscha sen lägga mig raklång i vår sköna soffa och bara somna in, ett minus med denn lägenhet... Vi har INTE tv6!!! Inge Legend of the seeker :(((( Gråter! Fast Jesse säger vi ska skaffa tv genom bredbandsbolaget så vi får den :).

Nej ni får ha det så bra.
xoxo Joanna

3 kommentarer:

  1. Blev de jobb på Jessicas jobb eller? När börjar han då? Så roligt :) Lyckliga ni!!

    SvaraRadera
  2. han börjar på måndag, 7.30 :) och de va på jessicas jobb ja. :)

    SvaraRadera
  3. Men Joanna! TV6 är ju en gratiskanal, så den måste ni väl ha???

    SvaraRadera