onsdag 16 mars 2011

Bilder för jillsan

Eftersom Jill ville se bilder fick jag väl ta några :) för jag är ju så snäll så :)











Ja ni ser väl vart Jesse's lekrum är eller!? Hi hi.
Idag har vi satt in magnet lås, eller vi är inte klara än, och jag kan ju lova att vi blev irriterade, på varandra på skåpluckorna och på själva låsen, jag fick en skruvmejsel inkörd i fingret så de började blöda, buhuu stackars mej ha ha, de gjorde ont som fan kan ja ju tala om! Efter de fick jag inte hjälpa till mer för Jesse fick dåligt samvete ha ha, men jag hjälpte till ändå för han gjorde de ju mycke svårare än va de va och vägrade lyssna på mig så jag fick ju visa honom. Ja vi har haft en intensiv morgon sådär :D.

Kastat vatten på grannkatten har jag gjort oxå för den satt ju utanför balkondörren så Hera reste ragg väste och skrek, så då fick den andra katten bli blöt, och oj oj va snabbt han försvann! Kattfan!

Jolin skicka sms till mig och frågada om jag ville med ut och gå och sen färga håret på henne, men de kan jag ju säga att de känner jag inte direkt för inte. Men jag kan ju inte svara på sms för min mobil låser sig när jag kommit upp i en viss summa.

Nej nu har jag ingenting mer att skriva. Ni får ha det så bra och så hoppas jag bilderna va nog bra :).
xoxo Joanna

2 kommentarer:

  1. Jesses rum är jättefint! Speciellt tegelväggen :) Blir ett fint rum för Patricia att bo i det!

    SvaraRadera
  2. Se så fint ni fått de :)

    SvaraRadera