lördag 9 april 2011

Igår hade vi familjen Karlsson/Pettersson på besök, Isac va och plocka i allt och va överlycklig när han fick leka på tangentbordet ha ha sötnöt!
Jesse fick hålla Jenna, minsta bebisen nånsin, ja tror han satt och bara vänta på att Robin skulle fråga han om han ville hålla henne för han va så snabb med att svara att de ville han :).

Idag fyller Kristoffer år så vi ska till Hagävlen sen på saftkalas :D, han är ju bara barnet så måste ju ha barnkalas för han. Grattis till han i alla fall.

Jag har börjat sätta ut Hera varje dag, knyter fast henne till balkongen så får hon vandra som hon vill sen, de jobbiga är bara att jag är tvungen att stå ute med henne ändå, för om jag inte gör de står hon på marken och skriker halsen av sig och stirrar upp på balkongen, sen så vill hon upp på balkongen och ner igen, så jag vill ha en sån "kattramp" så hon kan gå upp och ner hur hon vill, om jag kan få henne att bli van att sitta där ute och ha möjligheten att gå upp och ner så kan man ju ha balkongdörren öppen i sommar utan att vara orolig att hon ska springa bort och bli överkörd.

Jag har nån sån otrolig kramp i mitt högerben! Hela benet sitter de i och de vill inte ge sej, blir galen snart!
Fint väder har vi i alla fall, synd bara att de ska blåsa så förjävligt! Blåser ju bort när man står ute på backen, men solen skiner i alla fall det är huvudsaken :).

Jag har sett en mobiltelefon jag vill ha, Sony Ericsson Xperia Arc, typ samma som jag har nu fast bättre och tunnare. Den vill jag ha! Men av nån anledning har jag börjat fundera på att jag vill ha en sån där asful iPhone, den där fyrkantiga fula saken, vet inte varför men ögona faller på den rätt ofta.

Tänkte att mamma skulle svara på mitt inlägg i hennes logg på fb så att jag vet om de är nån tid satt eller om man bara ska komma när man vill? Då kommer vi klockan sex :P.

Nej jag har inget mer att tillägga för tillfället. Ni får ha det så bra, och ha en undertbar lördag.
xoxo Joanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar