torsdag 21 april 2011

Igår tvätta ja bilen! För första gången sen vi fick den tror jag ha ha ha. Nu är den så ren och fin så, även om jag missat på vissa ställen är den ändå renare än va den va! Jesse sa de kändes som en annan bil när han satte sig i den ha ha den va ju så ren! :D . Hittade en cd växlare under passagerar sätet oxå, som vi inte visste fanns i bilen lite roligt tyckte jag! Och jag kan aldrig tro att de äldre paret som hade bilen innan oss visste att den fanns där heller ha ha.
Mamma och jag försökte få igång den men den ville inte spotta ut den där grejen som man sätter skivorna i så de blir ett jobb för Jesse att försöka fixa den så kanske vi får lyssna på bra musik i bilen :P.

Idag är de skärtorsdan (heter de så?) Jag har nyss duschat och tittat på våra bästa år, spännande ska ni vet, nu när Stefano är tillbaka ha ha. Jag spelar i alla fall inte in de som Madelen gör!!

På midsommar dagen ska vi på dop oxå, får låta bli att bli full på midsommarafton för jag kanske blir bakis och tappar Jenna när jag ska hålla henne. Ha ha, det är kanske inte så lyckat! Ja de där med att jag ska vara fadder igen, jag blev inte ens frågad om jag ville (jag ville ju inte eftersom jag inte tycker om att stå inför massa folk) utan de va bara du SKA vara fadder, inget jag fick bestämma själv inte! Så på midsommar dagen ska jag upp och stå framför en massa människor igen och bli knallröd i ansiktet! Usch och fy!! Men men, de varar ju inte så jätte länge så jag får väl bita ihop och stå ut :).

Undrar när Jesse får sluta idag, om dom går ända till fyra eller om dom slutar tidigare, återstår att se.
Jag blev sur imorse när jag vaknade, för han har varit upp och öppnat mitt påskägg och ätit upp min påsk kanin!! Så skrev han förut att han hade dåligt samvete, då sa jag att de ska han ha! Jag hade ju sparat ägget för jag skulle ha de på påskafton! Får inte ha nått ifred, dumma karl!

Nej nu ska jag gå och sätta på mig kläder och diska stekpannan. Ha en trevlig påsk!
xoxo Joanna

3 kommentarer:

  1. Ja men va trevligt att bli fadder igen :) Då ha du två barn på halsen...
    Vi ska oxå försöka tvätta bilen idag. Behöver bli påskfin :)

    SvaraRadera
  2. Va glad att du fick et påsk ägg... ja menar två!!! Jaha de blev midsommar dagen iafr så de ordna sej m brödera. meen då e du ju solbränd så då syns de inte du blir röd :)

    SvaraRadera
  3. Hahah nej de kanske de inte göra! Får sola som en stolla innan så du redan e röd :)

    SvaraRadera