onsdag 20 april 2011

Jag sitter på balkongen och slappar i solen, de är skönt! Enda nackdelen är att jag bleker bort mina ögonbryn, inte ok liksom!! Men men sånt man får leva med ellerhur :) .

Alf ringde förut och sa att de e en som inte fått tidningen på två veckor ha ha ops! Så jag åkte dit på direkten med en tidning till henne, vet inte varför jag lagt i den, jag tittar väl bara efter röda postlådor antar jag för de har jag ju skrivit på min lapp, att jag ska lägga i alla röda låder, och den lådan är ju vit, och i plåt hihi.

När ja va klar förut åkte jag hem till mamsen och åt frukost, tror de ska bli rutin eller va tycker du mamma? Jag kommer varje onsda på frukost, låter väl bra!? :D

Hera ligger här på balkongen och klämmer ut huvudet i den minsta springan hon kan hitta, hon är inte så intelligent :).

Nästa vecka åker Jesse till Tyskland oxå, blir ja ensam hemma för jääätte länge ju! Va ska jag då göra??? Och HUR ska jag kunna sova!? Helt ensam!? Nej de går inte!

Ja jag har väl inget annat att säga precis. Ni får ha en trevlig påsk :).
xoxo Joanna

2 kommentarer:

  1. Du får komma hit å bo hos mig :) Fast ja vill inte ha nån katt.. :/

    SvaraRadera
  2. Ha ha men katten den går ju dit jag går :)

    SvaraRadera