fredag 17 februari 2012

Hejsan!

Ja nu är det såhär va, jag gillar inte Blogg.se över huvudtaget! Den är skittråkig! Men nu har jag iaf provat på och insett att jag inte ska ha den mera, så den bloggen kommer stängas ner, så nu är vi tillbaka här.
Om en vecka idag ska vi skriva papper, skoj va? Sen ska vi flytta!! Hihi, bara längtar! Hoppas veckan går super fort nu annars kriverar jag väl!
Vi har inga gardiner i vardagsrummet nu, för dom har ja tatt ner, tyckte de såg dumt ut att ha gardiner i ena fönstret bara så då tog ja ner dom oxå, så nu ser de lika dumt ut i båda fönstren :).

Nej nu ska jag gå på toa och sen se om jag kan hitta mina gudomliga piller för min halsbränna!
Tack och Adjö.

4 kommentarer:

  1. Har ni allt packat å klart nu då, när ni packade hela kvällen igår? För idag skulle ni visst till Robin å Madde?

    SvaraRadera
  2. Välkommen tillbaka :)
    Jag har massa sånna kvar om det krisar...

    SvaraRadera
  3. Jag kan inte ta bort det..
    Och jag hade kommenterat din blogg, vart har det inlägget tagit vägen??? Välkomna dig tebaka..

    SvaraRadera
  4. Såå, nu ser ja att ni kommenterat :p mamma tala om för mej att ja har inställt på att ja måste godkänna kommentarer men de e ändrat nu så nu bara dyker dom upp när ni skriver, ska don göra iaf

    SvaraRadera