torsdag 23 februari 2012

Nyfikna Människor

Tycker det är lite intressant de här, folk blir som tokiga av nyfikenhet när det händer nått "stort" i ens liv, som nu till exempel, när vi ska flytta till hus, loggar ja på fb så är det massa folk som jag inte pratat med sen hmm... 9an kanske? som börjar chatta med mig för att fråga ut mig om vi fått lgh såld, vart vi ska flytta, när vi ska gifta oss, vart vi ska gifta oss när vi väl ska gifta oss, om vi har barn påväg eller när vi planerar in ett osv osv.

Vad är det som är så himla intressant med mitt liv nu? När ni inte brytt er förr? Nyfikna jävlar!

Iaf, för er nyfikna som läser denna blogg, idag har jag tagit ner gardinerna i varje rum, skrivat ner "hängena" till dom oxå, dammsugit bort spindelnäten i hörnen på fönstren(hahaha). Jag har skurat tomma skåp, packat lite av skafferiet, och dom kryddor jag inte kommer använda mig av när jag lagar mat, jag har skurat spisen(för typ elfte ggn).

Nu sitter jag här och tar det lungt ända tills jag ska hämta Jesse då ska vi åka hem till mamma och pappa och hämta denna låda jag åkte dit för att hämta igår men fick ett tackkort från Oliver istället så  jag glömde ju totalt bort den, så pappa ringde idag och frågade om jag skulle ha den eller ej och att jag skulle komma och hämta den isåfall, så de e klart jag gör då!

Ikväll ska vi packa, ALLT! Skruva isär möbler och så, sen imorrn is the big day, vi ska få städa vårt fin fina hus :p kul va?? Jesse vill vi ska köra lite grejer oxå efter att vi städat färdigt, så de inte är fullt så mycket på lördag (så de går fort då menar han).

Nej nu ska ja gå och göra nått, här går de inte att sitta!
xoxo Joanna

3 kommentarer:

  1. Jaa jobba på nu! Ni kanske hinner göra klart i morgon så får vi ledigt under helgen :) Jobba, jobba, jobba!!

    SvaraRadera
  2. Det e för att folk vill jämnföra å se vem så ha de bäst här i livet.. ;) Ja men känner vi Jesse rätt så kommer ni ju att flytta allt imorn ;)

    SvaraRadera
  3. Ha ha ja Jesse säger vi ska flytta alla lådor å sånt så de bara e dom stora grejerna kvar på lörda som vi inte kan flytta i bilen, men vi får la se hur de blir, kanske inte ens kommer upp för backen när vi åkt ner för att städa :p

    SvaraRadera