onsdag 23 mars 2011

Gud va duktig jag är att uppdatera tycker ja, tycker ni inte? Hi hi
Ni vet ju liksom allt som pågår i mitt liv redan så jag har ju inget att skriva.
Körningen men Jonas igår gick väl bra, min lapp som jag skrev är väldigt konstig ha ha, typ bara höger vänster vänster vänd rakt fram höger osv osv.. Får väl se hur de går på tisdag för då ska jag köra och han sitta brevid.

Imorse va ju upp och körde Jesse till jobbet sen fortsatte jag med mitt distrikt med Veckobladet, jävla vägarbete ivägen som har plockat upp postlådorna ur marken och ställt dom på annat håll, så jag ska åka dit igen och lägga i dom jag missat, lika med bingopalatset måste jag oxå till för dom öppna ju inte förän tio så jag kom inte in i dörrn, så dit ska jag snart åka och lägga i, fick ju lov att åka hem och äta frukost och dricka kaffe höll ju på att svälta ihjäl!!

Ska se om jag kanske får komma och hälsa på familjen Karlsson/Pettersson idag då, i förrgår skulle ju en gubbe från Folksam komma till dom och igår arbetade jag ju, så idag kanske? Ja vi får väl se.

Nej nu ska jag gå och klä mig och åka och lämna dom sista tidningarna.
Ha en fortsatt trevlig dag.
xoxo Joanna

(Förresten Jessica, hur går de för Jesse?)

5 kommentarer:

  1. Joda Joanna det går bara bra för han, bara att han stinker vitlök!!!! Och så vägrar han ju prata svenska med mig men med de andra gör han det... Hahahaha.... Tycker det e kul att han får träningsvärk i händerna av att skruva. Tänk när han ska börja skruva på stora maskiner, hehehe, för nu gör han ju bara de små...

    SvaraRadera
  2. Va tycker han själv om nya jobbet??? Kör jag med han??

    SvaraRadera
  3. Han tycker om jobbet, några moment som irriterar honom för de går inte som han vill men de blir nog bättre när han fått in knycken :P och han säger att näe du kör inte med han ha ha, han tycker de är bra, han lär sig mycket

    SvaraRadera
  4. Va bra då, så jag inte e ngn hitler åt han ;)
    Blir bättre bara han kommer in i det ordentligt, e mycke o tänka på...

    SvaraRadera
  5. Nej Joanna, ja tycker att du e jätte dålig på att uppdatera!!!!!

    SvaraRadera