onsdag 30 mars 2011

Jag känner mig trött och slö i hela kroppen! Och jag irriterar mig på allt pga att jag är så förbannat trött! Jag har liksom ingen ork att göra nått! Jag körde ju ut veckobladet imorse, trapphusen på gärdet tog mig tre timmar!!!

Igår när vi körde ut Veckobladet, när Jonas va med mig, jag irriterade mig nått fruktansvärt på honom första gången jag va med han, men han gjorde allt så grymt mycke värre igår! Människan är religös och hade till och med bibel fan med sig och satte sig och läste för mig! Jag menar va är de för nåt!? Vilken jävla typ! Sen talade han om för mig att krig inte har med religion att göra heller. Sen kom vi in på hur världen är skapad, han tror ju på denna med mannen och kvinnan, att gud tog ett revben från mannen och skapade kvinnan, men vart kom dinousarierna från då? Och varför finns de så mycket angående om att vi härstammar från apan? Då fick jag frågan, men vart är neandertalarna nu då?? Nej han fick mitt huvud att göra ont och irritations nerverna att explodera, sen fick jag liksom inte svara heller, så fort jag började prata började han om igen och höjde rösten för att han skulle överrösta mig. Nej tack va ja tycker de är bra att han inte ska med till veckan!

Hera håller på att driva mig till vansinne just nu, skulle kunna ta henne och kasta in henne i väggen med huvudet före! Går omkring och SKRIKER hela tiden! Hon har mat, lådan är rensad efter att hon bajsade jag har kelat med henne jag har lekt med henne hon har varit ute, men hon blir fan aldrig nöjd så jag blir nöjd på henne!

Jesse hade en skitdag idag sa han, han gjorde allt fel på jobbet, så han va glad att dagen va slut när jag hämtade honom.

Tror jag börjar bli sjuk, har munsår, jag hostar och plus då att jag är trött och slö hela tiden.
Ni får ha de så bra.
xoxo Joanna

3 kommentarer:

  1. Å va härligt de låter :) Ditt mående/tillstånd

    SvaraRadera
  2. Du kanske har något i kroppen som väntar på att bryta ut, något du fått i present från Jolin och Gabriel, kanske :)
    Hälsa Jesse att det är bra att han gör fel, för det är ju på felen man lär sej! :)

    SvaraRadera
  3. Hahaha, ja lr oxå kanske hon med har en ailen i magen :)

    SvaraRadera