söndag 3 april 2011

Idag har jag låst upp min blogg för allmänheten igen!

I helgen har vi inte gjort så jätte mycket, i fredas va vi hemma hos Madelen och Robin, dom bjöd på mat, fläskfile potatisgratäng och bearneise sås hur gott som helst! Vi drack några öl och spela buzz, eller ja, dom drack massa öl jag höll mig till fyra.
Jag fick hålla den minsta bebis jag någonsin sett! Va som att hålli i en docka, hon är så himla liten! Men hon väger iaf hela 3kg nu haha.

Igår lörda, gjorde vi inte så mycket, vi åt lunch vid halv två tiden, pyttipanna ägg å bacon super gott! Och så tittade vi på "Black Swan" och de mina vänner va den konstigaste filmen jag sett på länge! Helt sjuk, twisted!
Sen tog vi oss en öl och satt i soffan och prata och skoj retade varandra, en dag för bara oss liksom, underbart! :).

Idag har jag planerat att Jesse ska få diska och städa köket! För de gör jag varenda evig dag under veckan så söndagar får fasiken bli hans dag!

Nej nu ska jag gå och ta mig en kopp kaffe.
Ha en bra söndag allihopa.
xoxo Joanna

5 kommentarer:

  1. Vill oxå se black swan!!!

    SvaraRadera
  2. Ja vi har den, fast utan text då

    SvaraRadera
  3. Gott att bli bjuden på mat! Vi har ätit korvkioskmat både fredag och lördag vi :)
    Är hon snäll den lilla? Och hur är Isac med henne?

    SvaraRadera
  4. Jätte snäll :) Isac är sö söt! Han gosar och kramar på henne

    SvaraRadera
  5. Skicka den med Jesse då ngn dag, vill se!!

    SvaraRadera